Ο ρόλος της λογοτεχνίας στη διεπιστημονική προσέγγιση της γνώσης στη σχολική
Ελένης Α. Ηλία, Η σύγχρονη ελληνική κοινωνία σε πρόσφατα έργα της Αγγελικής
Ηλία, Ελένη (2003). Η ανταπόκριση των μικρών παιδιών σε λογοτεχνικά κείμενα στο
Ηλία, Ελένη (1999). «Η προσέγγιση λογοτεχνικών κειμένων σύμφωνα με τις θεωρίες της
Ελένης Α. Ηλία, Το ’22 ως ιστορικό αφηγηματικό πλαίσιο σε ελληνικά παιδικά-νεανικά
Ελένης Ηλία, “Θαλασσινά διηγήματα” Διαδρομές, τχ. 54, Καλοκαίρι 1999, σσ. 85-90.
Προϋποθέσεις και προτάσεις για τη θετική ανταπόκριση των νηπίων στη διδασκαλία
ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΛΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΗΣ
Διαβάζοντας Ελύτη. Παιδικές ιστορίες για Τα Ρω του Έρωτα Διαδρομές, τχ. 102,
Οι θεωρίες της Ανταπόκρισης και οι “Μεγάλες Λύπες” του Τέλλου Άγρα