ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ Διαδρομές, τχ. 98, Καλοκαίρι 2010, σελ. 6 – 12 Ελένη Α. Ηλία
Καινοτόμα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Φιλαναγνωσίας ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ, τχ. 110, σσ. 19-38.
Εγώ και Ο Μικρός Πρίγκιπας. Όταν ο ήρωας του Εξυπερύ εμπνέει τη δημιουργική γραφή
Η επιλογή του «happy end» στη δημιουργική γραφή των νηπίων (Εισήγηση σε συνέδριο) και Παράρτημα 1, 2
Η επιλογή του «happy end» στη δημιουργική γραφή των νηπίων Ελένη Ηλία, Δρ.
Κίνητρα και Απόπειρες Γραφής στο Νηπιαγωγείο στο πλαίσιο της διδασκαλίας του
“ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ – Η
Η Πεντάμορφη και το Τέρας την Νηπίων. Όταν οι αναγνώστες γίνονται συνδημιουργοί
ΕΡΓΑ – ΣΤΑΘΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ: 1. «Το θαυμαστό ταξίδι»
ΓΕΩΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ: Τα ηφαίστεια Ο ΔΗΜΟΦΩΝ, τχ. 58, σσ. 4-5.