Προσκλήσεις για Διάδραση

  1. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ σε:

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ, ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ

α) για παρουσίαση νεότερης εφαρμογής προγράμματος/προγραμμάτων από τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα ( Εργογραφία/Εφαρμοσμένα καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα) σε μαθητές ή σε αναγνωστική ομάδα, ή σε ομάδα παιδιών ή εφήβων, ή σε εικονική τάξη ή σε ενδοοικογενειακό πλαίσιο (με παράθεση αποτελεσμάτων, με ελάχιστο αριθμό τα 4 κείμενα).  Αποστολή στο email eiliakol67@gmail.com για ανάρτηση στην ενότητα Διάδραση

ή σε περίπτωση δημοσίευσης της εργασίας σε τόμο πρακτικών συνεδρίου ή περιοδικού, με προϋπόθεση τη σαφή αναφορά στο κείμενο-πρότυπο, αποστολή του συνδέσμου και των στοιχείων της εργασίας στο email eiliakol67@gmail.com για ανάρτηση στην ενότητα Διάδραση.

β)  για παρουσίαση επικαιροποίησης/διεύρυνσης/τροποποίησης προγράμματος/προγραμμάτων από τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα ( Εργογραφία/Εφαρμοσμένα καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα) σε μαθητές ή σε αναγνωστική ομάδα, ή σε ομάδα παιδιών ή εφήβων, ή σε εικονική τάξη ή σε ενδοοικογενειακό πλαίσιο (με παράθεση αποτελεσμάτων, με ελάχιστο αριθμό τα 4 κείμενα). Αποστολή στο email eiliakol67@gmail.com για ανάρτηση στην ενότητα Διάδραση

ή σε περίπτωση δημοσίευσης της εργασίας σε τόμο πρακτικών συνεδρίου ή περιοδικού, με προϋπόθεση τη σαφή αναφορά στο κείμενο-πρότυπο, αποστολή του συνδέσμου και των στοιχείων της εργασίας στο email eiliakol67@gmail.com για ανάρτηση στην  ενότητα Διάδραση.

γ) για παρουσίαση σχεδιασμού και εφαρμογής σε μαθητές ή αναγνωστική ομάδα, ή ομάδα παιδιών ή εφήβων, ή εικονική τάξη, εκπαιδευτικού προγράμματος/ερωτηματολογίου/φύλλου εργασίας για τη διδασκαλία λογοτεχνικού κειμένου (με ελάχιστο αριθμό τις  5 ερωτήσεις), βασισμένου σε άρθρα τής Ελένης Α. Ηλία, από Εργογραφία/Λογοτεχνικές Προσεγγίσεις. Στην εργασία να συμπεριλαμβάνονται ενδεικτικές απαντήσεις από τους συμμετέχοντες. Αποστολή της εργασίας στο email eiliakol67@gmail.com για ανάρτηση στην  ενότητα Διάδραση.

ή σε περίπτωση δημοσίευσης της εργασίας σε τόμο πρακτικών συνεδρίου ή περιοδικού, με προϋπόθεση τη σαφή αναφορά στις αντίστοιχες λογοτεχνικές προσεγγίσεις, αποστολή του συνδέσμου και των στοιχείων της εργασίας στο email eiliakol67@gmail.com για ανάρτηση στην ενότητα Διάδραση,

  1. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ σε:

ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ – ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ή ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ, για ερευνητική αξιοποίηση κειμένων που έχουν συλλεγεί κατά την εφαρμογή των εκπαιδευτικών προγραμμάτων της παρούσας ιστοσελίδας από την Ελένη Α. Ηλία (Βλ. τα κείμενα στην Εργογραφία/Εφαρμοσμένα Καινοτόμα Εκπαιδευτικά Προγράμματα). Αποστολή της έρευνας στο email eiliakol67@gmail.com για ανάρτηση στην ενότητα Διάδραση

ή σε περίπτωση δημοσίευσης της έρευνας σε τόμο πρακτικών συνεδρίου ή περιοδικού, με προϋπόθεση τη σαφή αναφορά στην πηγή άντλησης των κειμένων, αποστολή του συνδέσμου και των στοιχείων της εργασίας στο email eiliakol67@gmail.com για ανάρτηση στην ενότητα Διάδραση.

3, ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ σε:

ΑΤΟΜΑ ΗΛΙΚΙΑΣ ΑΝΩ ΤΩΝ ΔΕΚΑΟΚΤΩ ΕΤΩΝ,

α) για Συγγραφή μυθοπλαστικού κειμένου, με πρότυπο το βιβλίο Μετά τον Μικρό Πρίγκιπα, το οποίο συνιστά λογοτεχνική προσέγγιση του έργου του Εξυπερύ, Ο Μικρός Πρίγκιπας.  Το παραγόμενο κείμενο να συνιστά λογοτεχνική προσέγγιση οποιουδήποτε «κλασικού» λογοτεχνικού έργου, μέσα από μια πρωτότυπη ιστορία/μυθοπλασία. Για να διαβάσετε το βιβλίο Μετά τον Μικρό Πρίγκιπα, πηγαίνετε Εργογραφία/Μυθοπλασία/Ατομικά Έργα. Αποστολή του κειμένου στο email eiliakol67@gmail.com για ανάρτηση στην ενότητα Διάδραση.

 β) για Συγγραφή κειμένου με κύριο ήρωα ένα ή περισσότερα από τα δευτερεύοντα αφηγηματικά πρόσωπα του βιβλίου Μετά τον Μικρό Πρίγκιπα, π.χ. τους Παντογνώστες, τον Ασήμαντο, την Πολυάσχολη, τους Καταναλωτές, τον Διάσημο κ.ο.κ.  Για να διαβάσετε το βιβλίο  Μετά τον Μικρό Πρίγκιπα, πηγαίνετε Εργογραφία/Μυθοπλασία/Ατομικά Έργα.  Αποστολή του κειμένου στο email eiliakol67@gmail.com για ανάρτηση στην ενότητα Διάδραση.

  1. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ σε:

ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟΥ

α) για συμμετοχή σε εκπαιδευτική δράση που παρουσιάζεται στην εισήγησή μου με τίτλο: ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΟΤΗΤΑ  ΑΤΟΜΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΕΣ, Δέκατο Διεθνές Συνέδριο του ΙΑΚΕ,  Ηράκλειο, 16-19 Μαϊου 2024, με θέμα: ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ  ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΟΤΗΤΑ (Βλέπε: Εργογραφία/Εφαρμοσμένα καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα/Για μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου). Η δράση συνίσταται στη συγγραφή αφηγηματικού κειμένου “για το δικό σας κόσμο”,  με επίκεντρο το ποίημα Η πιο όμορφη θάλασσα, του  Ναζίμ Χικμέτ, σε μετάφραση του Γιάννη Ρίτσου:  “Να γελάσεις απ’ τα βάθη των χρυσών σου ματιών/είμαστε μες στο δικό μας κόσμο./Η πιο όμορφη θάλασσα/είναι αυτή που δεν έχουμε ακόμα ταξιδέψει./Τα πιο όμορφα παιδιά δεν έχουν μεγαλώσει ακόμα./Τις πιο όμορφες μέρες μας/δεν τις έχουμε ζήσει ακόμα./Κι αυτό που θέλω να σου πω/το πιο όμορφο απ’ όλα,/δε στο ‘χω πει ακόμα”. Για όλα τα παραγόμενα κείμενα ορίζεται κοινός τίτλος “Ο δικός μου/μας κόσμος”, ο οποίος προέρχεται από το στίχο-κλειδί του ποιήματος “είμαστε μες στο δικό μας κόσμο”. Ωστόσο,  μπορεί προαιρετικά να χρησιμοποιηθεί και υπότιτλος, σχετικός με το περιεχόμενο κάθε παραγόμενου κειμένου. Γράψτε το κείμενο  είτε σε πρώτο ενικό είτε σε πρώτο πληθυντικό πρόσωπο. Απευθυνόμενοι σε όποιον ή όποιους εσείς επιθυμείτε, γράψτε αυτά που θέλετε να πείτε και “δεν τα έχετε πει ακόμα”, “το πιο όμορφο απ’ όλα” ή το πιο άσχημο, το πιο αστείο, το πιο σπουδαίο, το πιο ανόητο, τρομακτικό, κωμικό ή αδιάφορο, στο δικό σας κόσμο πάντα. Στείλτε το κείμενό σας στο email eiliakol67@gmail.com, για ανάρτησή του στην ενότητα Διάδραση. 

β) για εφαρμογή του εκπαιδευτικού προγράμματος “Για τους αναγνώστες του Μικρού Πρίγκιπα. Το παιχνίδι της ανάγνωσης είναι συναρπαστικό!…” (Βλέπε αναλυτικά το πρόγραμμα στην παρούσα Ιστοσελίδα, στο: Εργογραφία/Μυθοπλασία/Ατομικά Έργα. Ενότητα: Εκπαιδευτικά προγράμματα για το βιβλίο Μετά τον Μικρό Πρίγκιπα-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΡΙΤΟ). Για να διαβάσετε το βιβλίο Μετά τον Μικρό Πρίγκιπα, πηγαίνετε Εργογραφία/Μυθοπλασία/Ατομικά Έργα. Στείλτε τα κείμενά σας αναφορικά με όλα ή με μερικά από τα κεφάλαια του βιβλίου Μετά τον Μικρό Πρίγκιπα στο email eiliakol67@gmail.com, για ανάρτησή τους στην ενότητα Διάδραση.

5. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ σε:

ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

α) Αν είστε μαθητές της Γ ή της Δ τάξης του Δημοτικού, δώστε ένα δικό σας τίτλο στα κείμενα “Πώς τα βιβλία μας συντροφεύουν παντού και πάντα” και “Εγώ και εσείς οι άνθρωποι”,  που περιλαμβάνονται στο παρόν ιστολόγιο (Εργογραφία/Μυθοπλασία/Συλλογικοί Τόμοι).

β)  Αν είστε μαθητές της Ε ή της ΣΤ τάξης του Δημοτικού, παίξτε με τους συμμαθητές, τα αδέρφια ή τους φίλους σας το παιχνίδι με τα “Κινέζικα πορτρέτα”, για τα λογοτεχνικά πρόσωπα του βιβλίου “Μετά τον Μικρό Πρίγκιπα”, όπως κάνουν η Πεντάμορφη και το Τέρας στο κείμενό μου από το Λογοτεχνικό Σημειωματάριο “Αν ήμουν...”. Θα βρείτε το κείμενο-πρότυπο στο Εργογραφία/Τακτικές Συνεργασίες, με τίτλο άρθρου Τα λογοτεχνικά ημερολόγια της “Συντροφιάς”.  Βρείτε το βιβλίο Μετά τον Μικρό Πρίγκιπα στο Εργογραφία/Μυθοπλασία/Ατομικά Έργα. 

Στείλτε τούς τίτλους σας ή τις φράσεις που καταγράψατε, στο email eiliakol67@gmail.com, για ανάρτησή τους στην ενότητα Διάδραση. 

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΔΡΑΣΗ

  ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ σε: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ

Read more
Κύλιση προς τα επάνω